Przejdź do głównej zawartości

Beautiful Saviour ( WSPANIAŁY ZBAWCA ) - Planetshakers

https://www.youtube.com/watch?v=z8e9lCxn_IY

1.Jezus
Wspaniały Zbawca
Bóg w majestacie Swym
Boży Syn  [Bo-oży Syn]

2.Królów Król
Święty i prawy
Błogosławiony Pan
Wybawca nasz

Bridge:
Całe niebo wielbi Cię
A stworzenie chwali Imię Twe

Refren:
Jak piękne jest,
Wspaniałe tak
Jezu Twe imię wciąż
Zachwyca nas

Jak piękne jest,
Wspaniałe tak
Wyznaję,że
Twe imię wielkie jest
Jezu

III
Śpiewać chcę na wieki
Kocham Cię Jezu
Kocham Cię Jezu  [Je-ezu]

Autorzy tłumaczenia >> Aleksandra Kotelnicka i Michał Kotelnicki <<





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Goodness of God (DOBROĆ) - Bethel Music

https://www.youtube.com/watch?v=IvSuGyJQ6oM&index=2&list=PLUmTiGOxKUOiANn2f8pl7YktYG_npNP7R 1. Ja kocham Cię Twoja łaska nie zawodzi W każdy dzień W dłoni swej trzymasz mnie Od momentu, gdy się budzę Po najciemniejszą noc Śpiewać chcę O dobroci Twej pieśń Refren: Panie mój, Ty jesteś wierny Panie mój, Ty jesteś tak dobry I całym sobą, każdym tchnieniem Śpiewać chcę o dobroci Twej pieśń 2. Ja znam Twój głos Ty prowadzisz mnie przez ogień Gdy wokół mrok, Czuję, że jesteś przy mnie Ty jesteś moim Ojcem I przyjacielem mym Dobroć Twa zawsze otacza mnie Bridge: Twa dobroć otacza mnie, otacza zawsze mnie Twa dobroć otacza mnie, otacza zawsze mnie Życie moje weź Ja poddaję się Oddaję wszystko Ci Twa dobroć otacza mnie, otacza zawsze mnie Autor tłumaczenia >> Aleksandra Kotelnicka <<

Hosanna ( WIDZĘ KRÓLA CHWAŁY ) - Hillsong

https://www.youtube.com/watch?v=WgJYNlDhY-4 Wstęp : Cism E Fis Gis        E 1. Widzę Króla chwały Cism7 Jak nadchodzi z ogniem swym             Fism7           H          Cism7 Ziemia drży, ziemia drży   E Widzę miłość i łaskę Cism7 Oczyściła z grzechu świat             Fism7                  H Ludzie chcą śpiewać pieśń Refren: E/Gis  A      H  Cism 7  A   Cism7   H             Hosanna, hosanna, hosanna na niebiosach E/Gis  A     H  Cism7   A       H     Cism7 Hosanna, hosanna, hosanna na niebiosach 2.Widzę pokolenie, co zajmuje miejsce swe Ufność swą w Tobie ma Widzę przebudzenie, Przyjdzie przez modlitwy moc Gdy szukać Cię będziemy wciąż Bridge:    A                                 H Uzdrów mnie i oczyść znów E                                    Cism Otwórz oczy me abym widzieć Cię mógł   A                                  H             Cism7 Pokaż mi jak kochać mam prawdziwie  A                              H Moje serce pr

YAHWEH will manifest Himself ( Jahwe objawi swoją moc )

  https://www.youtube.com/watch?v=UhFosPCyvr0 Refren Jahwe, Rafa Elohim, Szaddaj Jireh, Adonai Objawi swoją moc Zwrotka Twa chwała jest tak namacalna dziś Panie czynisz wspaniałą rzecz Rozbudzasz w sercach wiarę w Twą moc Bridge 1 Jeśli Go wielbisz, On objawi swoją moc Jeśli wzywasz, On objawi swoją moc Jeśli szukasz, On objawi swoją moc  Bridge 2  Jahwe objawi swoją moc Jireh objawi swoją moc Rafa objawi swoją moc Objawi swoją moc Autor tłumaczenia  >> Aleksandra Kotelnicka <<